ⓒ Maesti

Strona stworzona przez Erizo - tworzenie stron www

Nasi trenerzy szkolili:

 

 

Obsługa klienta trudnego
18 stycznia 2016

SZKOLENIA

Szkolenie będzie się skupiało na ćwiczeniu umiejętności. Bardzo mocno nastawione na praktykę. Celem będzie przećwiczenie i zrozumienie najważniejszych elementów szkolenia.

Szkolenie będzie prowadzone metodą „zaskocz mnie” – tak by przez cały czas jego trwania odbywał się proces aktywnego przyswajania wiedzy i umiejętności.

Istnieje możliwość nagrania szkolenia tak, by mogli Państwo mieć wewnętrzny materiał do dalszych ćwiczeń w organizacji.

 

 

Obsługa klienta „trudnego”

 

Program

 

  1. Wspólna analiza „trudnego” klienta
  2. Klasyfikacja „trudnych” klientów
  3. Dobranie sposobu radzenia sobie do typu klienta – ćwiczenia
  4. Co wspiera obsługę trudnego klienta?
  5. Co przeszkadza w obsłudze „trudnego klienta”?
  6. Elastyczność jako wsparcie w radzeniu sobie- ćwiczenie rozwijania elastyczności
  7. 5 pytań – narzędzie, które masz zawsze przy sobie
  8. Słuchaj! Analizuj! Reaguj!

TERMIN

 

04-05.04.2019

Warszawa

ZGŁOSZENIA

 

e-mail:

biuro@maesti.com.pl

tel:

883 999 828

CENA

 

OTWARTE:

1500/os

ZAMKNIĘTE:

6000zł /grupa

OPIS SZKOLENIA