ⓒ Maesti

Strona stworzona przez Erizo - tworzenie stron www

Nasi trenerzy szkolili:

 

 

Podnoszenie efektywności działu sprzedażowego
18 stycznia 2016

SZKOLENIA

Cel:

  • Zwiększenie efektywności zespołu

  • Analiza kompetencji zespołu sprzedażowego

  • Dobór odpowiednich ludzi do konkretnych klientów – wykorzystanie mocnych stron członków zespołu do budowania relacji z klientem

  • Nabycie umiejętności personalizowania procesu sprzedaży

 

Grupa docelowa:

Kierownicy i menedżerowie zespołów sprzedaży

 

Metody

Mini wykłady, forma warsztatowa i treningowa, narzędzia analizy i oceny

 

  1. Analiza działań sprzedażowych podległego zespołu
    1. Które działania spowalniają osiąganie wyników sprzedażowych
    2. Kompetencje poszczególnych sprzedawców
    3. Tworzenie działań sprzedażowych na podstawie a+b
  2. Narzędzia monitorujące i zwiększające sprzedaż zespołu
  3. Jak moi ludzie mają dotrzeć do klienta?
    1. Algorytmy dotarcia do klientów i generowanie nowych dróg docierania
    2. Badanie zachowań klientów – elastyczne podejście w świecie ciągłych, szybkich zmian
    3. Metoda gwiazda pytań
  4. Podejście coachingowe w kierowaniu zespołem sprzedażowym
    1. Narzędzia
    2. Wyzwania
    3. Jak prowadzić coaching sprzedawców
  5. Benchmarking zespołów sprzedażowych
    1. Przykłady zastosowania benchmarkingu
    2. Jak wykorzystać wnioski z benchmarkingu
  6. Oceny personelu sprzedaży
    1. Mierniki ilościowe
    2. Mierniki jakościowe
    3. Źródła danych do oceny
    4. Jak prowadzić rozmowę oceniającą, aby motywowała ona do zwiększenia efektywności
  7. Matryca umiejętności w moim zespole sprzedaży
    1. Analiza umiejętności
    2. Wnioski z analizy umiejętności członków sprzedaży
    3. Plan działań zbudowany na podstawie analizy
  8. Nowoczesne rozwiązania technologiczne wspierające sprzedaż – jak zachęcić zespół sprzedażowy do korzystania
    1. Systemy analizujące w czasie rzeczywistym mikroekspresje (jakie emocje przeżywa klient)
    2. Affectiva,
    3. nViso,
    4. Noldus Face Reader4
    5. Analiza wzorców mowy – rozszyfrowanie stylu komunikacji klienta
  9. Empatia, język, technologie – bardzo dobry zestaw kompetencji w sprzedaży

3 najważniejsze obszary: przygotowanie do rozmowy, analiza potrzeb i budowanie pozytywnych relacji

TERMIN

 

04-05.04.2019

Warszawa

ZGŁOSZENIA

 

e-mail:

biuro@maesti.com.pl

tel:

883 999 828

CENA

 

OTWARTE:

1500/os

ZAMKNIĘTE:

6000zł /grupa

OPIS SZKOLENIA